SiWAVE MULTI – övningar

Vi rekommenderar att du tränar i minst 3 – 5 minuter varje dag.

Börja med låga frekvenser t.ex. 12 Hz till 18 Hz och öka långsamt tiden och frekvensen!

Om du inte har en säker hållning rekommenderar vi starkt att du tränar med en SiWAVE MULTI med landgång (handtag med vibrationsdämpande underplatta).

Den rörelsefrämjande SiWAVE MULTI är inte bara rolig och bra för kroppen, det kan också ha en positiv effekt på psyket!

Din kropp kan bättre försörjas med blod genom de naturliga sinusvågorna, vilket också förbättrar prestanda, ämnesomsättning och muskeltillväxt.

Vi rekommenderar särskilt personer i hög ålder att se till att de är säkrare när de går. Med SiWAVE MULTI kan du uppnå detta mål mycket enkelt.

Fler övningar för nedladdning

Vi har sammanställt de viktigaste övningarna i bilder med förklaringar. Du kan skriva ut detta i A4 format.

5 min workout för dig med smärta i rygg, axlar och nacke

5 min workout för dig med Parkinsons

5 min workout för dig med Bechterews

7 min workout för ökad styrka och bättre hållning

Stark och smärtfri rygg (med dynor som tillbehör)

Massage och ryggövningar (med dynor som tillbehör)

Print Friendly, PDF & Email